Доцент, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри ТПП ФМ
Освіта: Київський державний лінгвістичний університет – “Викладач французької, англійської мов та зарубіжної літератури”, Київський національний університет будівництва та архітектури – “Інженер-будівельник”.
27 грудня 2017 року захистила кандидатську дисертацію за спеціальністю 13.00.05 – Соціальна педагогіка.
Електронна адреса: zatdbk1@ukr.net
Вчений секретар кафедри
Відповідальна за профорієнтаційну роботу на кафедрі ТПП ФМ.
Підвищення кваліфікації:Лінгвістичний центр в м. Безансон, Франція, 2003
Certificat de la maison d’édition CLE International pour la participation au séminaire Outils numériques : du manuel à la matrice, avril 2012
МОН України, НТУУ «КПІ» Сертифікат про підвищення кваліфікації 12 СПК 951259 «Проектування WEB– ресурсів навчальної дисципліни» від 30.01.2013.
Сертифікат СLE International «Методика викладання ФЛЕ». Київ: Будинок вчителя. 05.06.2014.
Дисципліни, які викладає:
Основи комунікативної лінгвістики. Лінгвокраїнознавство. (ЛФ-81)
Практичний курс перекладу. Технічні науки.
Практичний курс перекладу. Суспільні науки.
“Іноземна мова професійного спрямування”
С П И С О К
навчально-методичних та наукових праць
Школяр Лілії Володимирівни
1. Наукові праці за профілем кафедри, опубліковані до захисту
кандидатської дисертації
Тези
1. Methode hongroise d’enseignement des langues“Villam”. VI Міжнародна науково-практична конференція “Сучасні підходи та інноваційні тенденції у викладанні іноземних мов” НТУУ “КПІ” 25-26 лютого 2011р. – C.80-83.
2. Methodologies innovantes et alternatives en didactique des langes. IVМіжнародна науково-практична конференція “Сучасні тенденції викладання іноземних мов у вищій школі: технологія навчання” НТУУ “КПІ” 17 січня 2012 р. – C.72-74.
3. Formation de base et formation contenue des étudiants dans le domaine des technologies de l’information et de la communication. ІІIМіжнародна науково-методична конференція “Формула компетентності перекладача” НТУУ “КПІ” 21 березня 2012 р. – C. 40-42.
4. Проблема виявлення творчих можливостей. Наукова презентація Європи – 2013. – Перемишль, 2013. Том 22. – C. 30-32.
5. Креативність у процесі пізнання. Матеріали IХ Міжнародної науково-практичної конференції «Введення в технологію: крок в майбутнє – 2013», 27.02. – 05.03.2013 р. – Publishing House “Education and Science” s.r.o (Чехия, Прага), 2014. – С.27-31.
6. Педагогічна анімація як основа соціально-педагогічної роботи з дитячими громадськими об’єднаннями у Франції. Матеріали звітної наукової конференції Інституту проблем виховання НАПН України за 2013 рік, – Івано-Франківськ, 2014. – С. 58-61.
7. Анімаційна робота як складова соціально-педагогічної підтримки дітей у Франції. Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції «Дні науки», 27.03.2014 – 05.04.2014 р. – PublishingHouse“EducationandScience” s.r.o(Чехия, Прага), 2014. – С.94-100.
8. Enseigner et apprendre à l’ere du numérique. І Міжнародна науково-практична конференція «Мови професійної комунікації: лінгвокультурний, когнітивно-дискурсивний, перекладацький та методичний аспекти». НТУУ «КПІ». – К.: Кафедра, 2014. – С. 49-50.
9. Політика Міністерства спорту, молоді, асоціативного життя та народної освіти Франції. Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції «Наукова думка інформаційного віку – 2014», період проведення 07 – 15 березня 2014 р. – Sp. zo.o. “NaukaIstudia”, (Przemysl, Польща). 2014. – С.88-94.
10. Державна підтримка діяльності дитячих громадських об’єднань у Франції. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції Соціально-педагогічна парадигма виховання: сутність та шляхи реалізації: Тези доповідей. – Ніжин: НДУ ім. М.Гоголя, 2014. – С. 32-35.
11. Передумови виникнення соціально-педагогічної роботи з дітьми у Франції. Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції «Тенденції сучасної науки – 2014», 30 травня – 7 червня 2014 р. – SheffieldScienceandEducationLTD, 2014. – С. 68-70.
12. Роль анімаційної діяльності у навчанні іноземних мов (на базі роботи сектору міжнародного солідаритету Франції). Мови професійної комунікації: лінгвокультурний, когнітивно-дискурсивний, перекладознавчий та методичний аспекти : матеріали другої Міжнародної наук.-практ. конференції, (16 квіт. 2015 р., НТУУ “КПІ”). – Київ : Кафедра. – С.155–156.
13. Особливості заснування та функціонування дитячих громадських об’єднань у Франції. Партнерська взаємодія у системі інститутів соціальної сфери : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., (5–6 трав. 2016 р., Ніжин) / за заг. ред. О. В. Лісовця. – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016.– С.186–188.
14. Вулична анімація як ефективний засіб активізації пізнавальної діяльності у процесі вивчення іноземних мов (досвід Франції). Мови професійної комунікації: лінгвокультурний, когнітивно-дискурсивний, перекладознавчий та методичний аспекти : матеріали IIІ-ї Міжнар. наук.-практ. конф., (21 квіт. 2016 р., НТУУ “КПІ”). – К. : Кафедра. – С. 210–211.
Статті
1. Педагогічні нововведення. Використання інноваційних технологій у викладанні іноземної мови. MaterialsdigestoftheXVIIInternationalScientificandPracticalConference(London, January19-January23, 2012 р.). – Odessa“InPress”,2012. – P. 14-17.
2. Особливості соціально-педагогічної роботи з дитячими громадськими об’єднаннями у Франції. Наукові записки. Сер. “Психолого-педагогічні науки” (Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя) / за заг. ред. проф. Є. І. Коваленко. – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. – № 4. – С. 227–232. (фахове видання)
3. Соціально-педагогічна робота з дитячими громадськими об’єднаннями у Франції. Наукові записки. Серія “Психолого-педагогічні науки” (Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя) / за заг.ред. проф. Є.І. Коваленко. – Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014. – № 4. – С. 40-45. (фахове видання)
4. Соціально-педагогічна робота у Франції: історичний екскурс. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді України: зб. наук. праць. – Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2014. – Вип. 18, кн. 2. – С. 422–430. (фахове видання)
5. Travail socio-pedagogique en France. Son histoire. Наукове видання НОВІТНЯ ОСВІТА.- Випуск 3/2015. – Київ “Центр учбової літератури”, 2015.- С. 108-114.
6. L’analyse de la base juridique et des particularités du fonctionnement des associations publiques des enfants en France. Іnternational Scientific and Practical Conference “World Science”. Multidisciplinary Scientific Edition. – United Arab Emirates, Ajman, December 2015. – № 4 (4), Vol. 3. – 79 p. – P. 25–29.
7. Правове підґрунтя діяльності дитячих громадських об’єднань Франції. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. пр. / Інститут проблем виховання НАПН України. – К., 2015. – Вип. 19, кн. 2. – С. 379–389. (фахове видання)
8. Порівняльний аналіз соціально-педагогічної роботи з дитячими громадськими об’єднаннями у Франції та Україні. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. пр. / Інститут проблем виховання НАПН України. – Київ, 2016. – Вип. 20, кн. 2. – С. 336–349. (фахове видання)
9. Дитячі асоціації як особливі форми дитячих громадських об’єднань у Франції. Наукові записки Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя. Психолого-педагогічні науки. – Ніжин : НДУ імені М. Гоголя, 2016. – № 1. – С. 280–286. (фахове видання)
2. Наукові праці за профілем кафедри,
опубліковані після захисту кандидатської дисертації
Тези
1. Роль лінгвокраїнознавства у формуванні сучасного глобального світогляду філолога. Scientific pedagogical internship “Innovative educational technologies experience of the European Union and its introduction into the process of training philologists”: Conference Proceedings, August 14-20, 2017. – Lublin, 2017. – P. 92-95.