$drupal = ''; include "drupal.php"; ?>
Стаття присвячена актуальній проблемі навчання студентів технічних спеціальностей роботі з іншомовними науковими текстами. Розглянуто основні напрямки дослідження проблем психології читання та психологічної готовності до діяльності. Описано компоненти психологічної готовності студентів до роботи з іншомовними науковими текстами, які впливають на розуміння тексту. Підкреслена важливість роль викладача іноземної мови професійного спрямування у мотивуванні студентів до роботи з іншомовною науковою літературою у допомозі долати когнітивні утруднення протягом читання. Представлені мета комплексу практичних занять, спрямованих на формування психологічної готовності студентів до роботи з іншомовними науковими текстами; знання, уміння та досвід, які повинні сформуватися і продемонструвати студенти після закінчення занять. Спрогнозовані результати апробації майбутнього комплексу практичних занять.
Ключові слова: іншомовні наукові тексти, психологічна готовність, розуміння.
Наша адреса:
Україна, м. Київ, пр-т Перемоги, 37, корпус 7, поверх 6
Методичний кабінет:
634
Кабінет зав. кафедрою ТПП французької мови:
632а
Викладацька
638
Телефон:
204-83-58
$drupal = ''; include "templates.php"; ?>